Saturday, April 10, 2010

[TRANS] 100409 Soohyun Site Message

하이염
Hi-yeom

다들 학교생활 이랑 유키스 사랑생활 잘하고계셔요???
Have your school-life and U-Kiss-loving-lifes been well???

태국 잘다녀왔다요ㅎㅎ
We returned well from Thailand ㅎㅎ

많은 가수분들도 가셨는데 ㅎㅎ 유키스도 반응 무지무지 좋았데요 ^^ 캬캬
Although many other singers went as well ㅎㅎ The reaction to U-Kiss was extremely extremely good ^^ Kyakya

이게다 우리 잘생긴 멤버들 덕분임,,,,히히
This is all thanks to our handsome members,,,hehe

낮잠자고 잠안와서 죽겠듬,,,,,ㅠㅠ
I took a nap and can't fall asleep,,,,,ㅠㅠ

지금 미니홈피 켜놓고글쓰는데 만만하니 나오는데 이노래 왜케 좋음??? 질리지도않네 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ히히
I was going to write on my cyworld minihomepage when Man Man Ha Ni played, why is this song so good??? I can never get enough of it ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Heh

암튼 더많이많이 응원해주시고 바람피지마삼 ㅎ
Anyway, please cheer for us more and don't flirt ㅎ

참고로 뭐라고는 준비끝났뜸 하하
For your information, we're done preparing for Mworago haha

Credits: u-kiss.co.kr + ukissme.SG (Translation)

LOL Dongho was like "I Don't know what song will be promoting" yesterday... at least soohyun said its Mworago... dongho and his world

No comments:

Post a Comment