Thursday, February 10, 2011

[PHOTO] 110210 Dongho @ me2day Update

오랜만에 안무연습…으아아아아아아힘들어!ㅠㅜㅜㅜㅜㅋㅋㅋㅋㅋ 레알스쿨하겠당ㅋㅋㅋ 레알스쿨봐야지여러분도 티비앞으로 ㄱㄱ
Translation: Dance practice, after such a long time...! Uaaaaaaa it's hard!ㅠㅜㅜㅜㅜㅋㅋㅋㅋㅋIt's Real School nowㅋㅋㅋ Go watch Real School! Everyone, go and sit in front of your TV

Credits: kissmeukiss + Dongho's me2day + rocketboxx.net (translation)
Take Out With Full Credits & Do Not HotLink

No comments:

Post a Comment